Ofte stillede spørgsmål

Hvornår bliver mine varer afsendt?

Vi sender inden for 1-2 dage.

Hvor lang tid går der, før jeg modtager min ordre?

Det afhænger af, om det er en international eller national ordre, og hvilken posttype der er valgt. Du kan finde mere information her.

Hvilke fragtfirmaer bruger I?

Det afhænger af den forsendelsesmulighed, du vælger. Vi bruger DP, DHL, GLS og UPS. Du kan finde mere information her.

Hvordan kan jeg spore afsendelsen af varer?

Et sporingsnummer sendes automatisk til dig, når varerne afsendes (OBS: der er ikke noget sporingsnummer for gratis forsendelse).

Hvor er min pakke?

Vi sender normalt varerne inden for 1-2 dage efter, at ordren er afgivet. Efter afsendelse modtager du automatisk en meddelelse, hvis der findes et sporingsnummer (afhængigt af forsendelsestypen er der ikke noget sporingsnummer for gratis forsendelse). Det betyder, at du altid kan se, hvor dine varer befinder sig. Hvis du har problemer med produktet, så lad os det vide.

Hvilke lande sender I til?

Vi sender til hele verden.

Jeg fandt ikke mit land, da jeg valgte levering?

Det er meget vanskeligt at angive levering til hvert land for alle produkter, da forsendelsesomkostningerne afhænger af vægt, længde og destination. Kontakt os, fortæl mig, hvilket produkt du gerne vil have og i hvilken mængde, så beregner vi gerne omkostningerne og leveringstiden.

Toldafgifter?

Hvert land har forskellige toldsatser, og vi kan ikke finde ud af det for hvert land.

Hvordan kan jeg ændre min ordre, efter at den er afgivet?

Fordi behandlingstiden for pakker er så hurtig (standardbehandlingstiden er 1 til 2 dage, men ordrer afsendes normalt samme dag), kan det være svært at ændre en ordre, efter at den er afgivet. Derfor anbefaler vi, at du ringer til os med det samme, hvis du opdager, at der er noget galt med din ordre. Vi vil altid gøre vores bedste for at sikre, at du får det, du har brug for. Du kan også skrive til os, men for at være på den sikre side anbefaler vi, at du ringer til os med det samme.

Hvordan kan jeg returnere eller bytte min ordre?

Du skal gå til det link, der blev sendt til din e-mail, og udfylde en retur- eller bytteformular. Eller kontakt os via e-mail.

Hvor bliver min ordre leveret fra?

Alle ordrer leveres fra Tyskland, 45478 Mülheim an der Ruhr.

BETALING

Hvad er mine betalingsmuligheder?

Vi accepterer PayPal, Visa, MasterCard, Commerzbank

BESTILLING

Kan jeg bestille via telefon?

Ja, du kan bestille via telefon. Ring til os på +49(0)208 376-298-00 og hav dine bestillings- og betalingsoplysninger klar.

Hvor sikkert er det at bestille online?

Vi bruger kun de mest sikre betalingstjenester på internettet. Hvis du har spørgsmål eller bekymringer om sikkerhed, kan du læse vores betalingsformidleres sikkerhedsforanstaltninger.

Er det sikkert at give mine personlige oplysninger, når jeg bestiller?

Ja, du kan være 100 % sikker. Ud over standard databeskyttelsesmetoder bruger vi yderligere betalte applikationer for at sikre, at dine personlige data ikke bliver stjålet eller brugt af andre brugere.

Kan jeg ændre min ordre?

Du skal skrive eller ringe til os så hurtigt som muligt og fortælle os dit ordrenummer og din ændringsanmodning.

Hvordan kan jeg tjekke status på min ordre?

Vi anbefaler, at du opretter en konto på denne internetplatform, så du til enhver tid kan få adgang til dine ordrer og tjekke deres status. Du kan også kontakte os for at få hurtige opdateringer.

RETURNERING OG OMBYTNING

Jeg vil gerne returnere produktet?

Hvis du af en eller anden grund ikke er helt tilfreds med dit køb, kan du returnere dit køb inden for 30 dage efter, at du har afgivet din ordre, og vi accepterer det uden at stille spørgsmål.

Kan jeg bytte et produkt?

Du skal blot gå til det link, der blev sendt til din e-mail, og udfylde formularen. Eller kontakt os via e-mail.

Hvad er jeres retur- og byttepolitik?

Du kan se vores retur- og byttepolitik her.

Hvad gør jeg, hvis jeg aldrig har modtaget min ordre?

Hvis der er gået mere end 3 uger, siden du afgav din bestilling, og du endnu ikke har modtaget dine varer, bedes du kontakte os, så refunderer vi dine penge.

Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget defekte varer?

Kontakt os og oplys ordrenummeret, og vis os billederne af det defekte produkt. Hvis produktet virkelig er defekt eller beskadiget, refunderer vi dine penge.

PRODUKT

Jeg har ikke fundet det produkt, jeg leder efter?

Send os en e-mail på ebay@evek.de med oplysninger om, hvad du leder efter (mærke, udlejningstype, størrelse og antal). Det sker ofte, at produktet er på lager eller kommer snart.

Jeg har ikke fundet det rigtige mærke, størrelse eller længde?

Send os en e-mail på ebay@evek.de med præcis, hvad du ønsker. Hvis du f.eks. har brug for en længde, der ikke er standard, er det ikke svært for os at ændre denne længde.

Har I alle produkter på lager?

Nej. De fleste produkter er på lager, men det er meget vanskeligt at have alle varer på lager, så nogle produkter er kun tilgængelige på forespørgsel.

Hvad er forskellen mellem varer på lager og varer på forespørgsel?

Forskellen ligger kun i leveringstiden. Hvis du køber varer på forespørgsel, skal du normalt vente 2-3 uger.

Hvordan kan jeg bestille varer?

Proceduren er normalt den samme som ved en almindelig bestilling (du lægger varerne i indkøbskurven og afgiver en ordre). Hvis produktet ikke er på lager, vil vi informere dig om dette og om den ændrede leveringstid.

FORSKELLIGE

Har I engrosrabat?


Ja, hvis du har brug for et stort tilbud, skal du kontakte os og fortælle os: 1) Hvilket materiale har du brug for.

(rustfrit stål, aluminium ...) 2) Hvilken form (tråd, rør, stang ...) 3) Størrelse, længde eller vægt.

Kan jeg få et certifikat?

Ja, hvert certifikat koster 30 euro.

Hvad er jeres privatlivspolitik?

Du kan finde vores privatlivspolitik her.

Hvordan kontakter jeg jeres virksomhed, hvis mit spørgsmål ikke besvares her?

- Du kan kontakte os via e-mail: ebay@evek.de eller via telefon på +49(0)208 376-298-00.