FAQ

Hvornår sendes mine varer?

Vi sender inden for 1-2 dage.

Hvor lang tid tager det at modtage min ordre?

Dette afhænger af, om ordren er international eller indenlandsk, og hvilken type mail der er valgt. Du kan finde mere information her .

Hvilke rederier bruger du?

Dette afhænger af den leveringsindstilling, du vælger. Vi bruger DP, DHL, GLS og UPS. Du kan finde mere information her .

Hvordan kan jeg spore forsendelsen af varer?

Et sporingsnummer sendes automatisk til dig, når varerne sendes (OBS: der er ikke noget sporingsnummer for gratis forsendelse).

Hvor er min pakke?

Vi sender normalt varerne inden for 1-2 dage efter ordren. Efter indsendelse vil du automatisk modtage en anmeldelse, hvis der er et sporingsnummer (afhængigt af typen af forsendelse, der ikke er noget sporingsnummer for gratis forsendelse). Så du kan altid se, hvor dine varer er. Hvis du har problemer med produktet, så fortæl os det.

Hvilke lande sender du til?

Vi sender til hele verden.

Jeg fandt ikke mit land, da jeg valgte leveringen?

Det er meget vanskeligt at specificere leveringen for hvert land for alle produkter, da forsendelsesomkostningerne afhænger af vægt, længde og destination. Kontakt os, lad mig vide, hvilket produkt du gerne vil tage i hvilken mængde, og vi beregner gerne omkostninger og leveringstid.

Told?

Hvert land har forskellige toldsatser, og det kan vi ikke finde ud af for hvert land.

Jeg modtog ikke mit produkt?

Kontakt os venligst

Hvordan kan jeg ændre min ordre, når den er placeret?

Fordi pakkenes omdrejningstider er så hurtige (standard omdrejningstid 1 til 2 dage, men ordrer sendes normalt samme dag), kan det være vanskeligt at ændre en ordre, efter at den er placeret. Af denne grund anbefaler vi, at vi straks ringer til os, hvis du opdager, at der er noget i vejen med din ordre. Vi vil altid gøre vores bedste for at sikre dig, at du får det, du har brug for. Du kan også skrive til os, men for at være sikker anbefaler vi, at vi straks ringer til os.

Hvordan kan jeg returnere eller udveksle min ordre?

Du skal gå til linket, der sendes til din e-mail, og udfylde en retur- eller udvekslingsformular. Eller kontakt os via e-mail.

Hvor vil min ordre blive leveret fra?

Alle ordrer leveres fra Tyskland, 45478 Mülheim an der Ruhr.

BETALING

Hvad er mine betalingsmuligheder?

Vi accepterer PayPal, Visa, MasterCard, Commerzbank

BESTILLE

Kan jeg bestille via telefon?

Ja, du kan bestille via telefon. Ring til os på +49 (0) 208 376-298-00 og har dine ordre- og betalingsoplysninger klar.

Hvor sikkert er det at bestille online?

Vi bruger kun de mest sikre betalingsbehandlingstjenester på internettet. Hvis du har sikkerhed eller spørgsmål, kan du læse vores sikkerhedspraksis for betalingsprocessorer.

Er det sikkert at give mine personlige oplysninger, når jeg bestiller?

Ja, du kan være 100% sikker. Ud over standardmetoderne til databeskyttelse bruger vi ekstra betalte applikationer, der sikrer, at dine personlige oplysninger ikke bliver stjålet eller brugt af andre brugere.

Kan jeg ændre min ordre?

Du skal skrive til os eller ringe til os så hurtigt som muligt og fortælle os dit ordrenummer og ændre anmodning.

Hvordan kan jeg kontrollere status for min ordre?

Vi anbefaler, at du opretter en konto på denne internetplatform, som du kan bruge til at få adgang til dine ordrer til enhver tid og se deres status. Du kan også kontakte os for hurtige opdateringer.

RETUR OG UDVEKSLING

Jeg vil gerne returnere produktet?

Hvis du af en eller anden grund ikke er helt tilfreds med dit køb, kan du returnere dit køb inden for 30 dage efter afgivelse af din ordre, og vi vil acceptere det uden yderligere spørgsmål.

Kan jeg bytte et produkt?

Bare gå til linket, der blev sendt til din e-mail, og udfyld formularen. Eller kontakt os via e-mail.

Hvad er din retur- og byttepolitik?

Du kan se retur- eller byttepolitikken her .

Hvad gør jeg, hvis jeg aldrig har modtaget min ordre?

Hvis der er gået mere end 3 uger, siden du bestilte din ordre, og du ikke har modtaget dine varer, bedes du kontakte os, så refunderer vi dine penge.

Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget defekte varer?

Kontakt os og angiv ordrenummeret og vis os fotos af det defekte produkt. Hvis varerne virkelig er defekte eller beskadigede, refunderer vi dine penge.

PRODUKT

Jeg fandt ikke det produkt, jeg ville have?

Skriv til os via e-mail: ebay@evek.de, hvad du leder efter (mærke, type leje, størrelse og mængde, du har brug for). Det sker ofte, at varerne er på lager eller er ved at ankomme.

Fandt du ikke det rigtige mærke, størrelse eller længde?

Skriv til os via e-mail: ebay@evek.de, hvad du præcist ønsker. Hvis du f.eks. Har brug for en ikke-standardlængde, vil det ikke være svært for os at ændre den længde.

Har du alle produkter på lager?

Ingen. De fleste af produkterne er på lager, men det er meget vanskeligt at have alle varer på lager, så nogle produkter er kun tilgængelige efter anmodning.

Hvad er forskellen mellem varerne på lager og varerne på anmodning?

Den eneste forskel er leveringstiden. Når du køber varer efter behov, skal du normalt vente 2-3 uger.

Hvordan kan jeg bestille varer?

Proceduren er normalt den samme som for en almindelig ordre (du lægger varer i indkøbskurven og afgiver en ordre). Hvis produktet ikke er på lager, vi vil informere dig om dette og den ændrede leveringstid.

ANDRE

Har de engrossalg?

Ja, hvis du har brug for et stort tilbud, skal du kontakte os og fortælle os:
1) Hvilket materiale har du brug for. (Rustfrit stål, aluminium ...)
2) Hvilken form (ledning, rør, stang ...)
3) størrelse, længde eller vægt.

Kan jeg få et certifikat?

Ja, hvert certifikat koster 30 euro.

Hvad er din privatlivspolitik?

Du kan finde vores privatlivspolitik her .

Hvordan kontakter jeg din virksomhed, hvis mit spørgsmål ikke bliver besvaret her?

- Du kan nå os via e-mail: ebay@evek.de eller telefon +49 (0) 208 376-298-00